luni, 15 februarie 2010

Valentine's Day?

Da, in mod normal ar trebui sa va povestesc despre cat de superba a fost ziua asta (ca de'... a fost Valentine's Day!) si despre cum si-a pus ea amprenta pe planul meu sentimental, dar din pacate va voi povesti despre cat de simpla si in acelasi timp complicata a fost ziua asta si despre cum nu si-a pus ea amprenta pe planul meu sentimental! :)

14 Februarie 2010, ora 12:30
Neata mie! :) Deschid incet ochii, ma intind, casc... si in fine parcurg toate etapele trezirii mele :)
Ma ridic din pat direct in papucii mei caldurosi si pufosi si ma indrept spre geam.
O zi de februarie cu soare, cer senin, zapada... tacamul complet pentru o zi frumoasa!
Cobor jos, mananc si ma duc sa ma pregatesc ptr ora 14 ca trebuia sa ma vad cu niste prieteni.
Timpul ma presa, dar mai rau ma presau telefoanele ce le primeam si-mi spuneau ca nu o sa mai ajunga azi unde trebuia sa ne intalnim.
Mai ramasese un singur "jucator" pe care l-am provocat la o iesire in doi, dar pe care evident intr-un mod mai indirect nu a acceptat-o. De ce? Nu stiu.
Oricum, eu totusi am mers in mall unde m-am intalnit cu o prietena si inca doi baieti.
Am mers la tipa acasa, au mai venit inca 2 prietene, am jucat biliard, muzica, atmosfera ok, vorbeam, glumeam... ne simteam bine!
Mai tarziu, am iesit in oras la o cafenea unde si acolo am stat si am vorbit si ne-am simtit bine.

Realizand ca deja ne apropriem de ora 9-9:30 seara, am decis sa dam repede o fuga pana la MC sa ne luam ceva de mancare si sa o tulim acasa.
4 gagici destul de aratoase ptr varsta de 14-15 ani :) si 2 tipi, plimbandu-se prin orasul Bucuresti(mai exact prin Romana) in drum spre MC, la ora 9:30 seara - nimic aiurea/periculos/ciudat, nu?
Asa ziceam si eu!
Pai bun. Ajungem noi in MC, comandam si-mi aud telefonul sunand!
"Mum calling" - cacaaaat!
(Ca sa intelegeti si voi, mama stia ca sunt cu respectivii, nu asta era problema..Ea nu stia ca eu la 9-10 seara, sunt in romana, la mc!)

-Alo?
-Ce faci? De ce nu mi-ai raspuns la telefon?
-A, pai nu l-am auzit..
-Bine. Ce faci? Cu cine esti?
-Bine, sunt cu Melisa, cu astia...
(eu eram in baia de la MC, cu un copil de 5-6 ani langa mine si bunica ei,presupun)
Copilul, evident, comunica cu bunicuta! Si a inceput sa vorbeasca! Si nu mai tacea!

Mama: Cine vorbeste acolo?
Eu: A..ppai, un copil...
Mama: Un copil? Unde esti?
Eu: La...la MC. (Da, as fi putut sa o mint, dar degeaba - nu mi-ar fi iesit. De fiecare data cand am incercat sa o mint, ma prindea sau daca nu, isi dadea seama dupa cateva zile si mi-o luam rau. Iar in cazul de fata, adevarul chiar era cea mai buna minciuna!)
Mama: Cum adica la MC? La care MC?
Eu: In romana...

Bun. Ma voi opri aici! :))
Oricum, ideea e ca a facut urat si m-a chemat acasa.
L-am chemat pe fratele meu sa ma ia si m-a adus acasa :)
Deci... da! Aceasta a fost ziua de Valentine's! O zi plina de dragoste, armonie si pace!
Corect? :)



6 comentarii:

  1. fuck v-day. si fuck si oameni care spun ca "fuck v-day e doar o zi ca oricare alta", pentru ca nu e. nu e deloc, e o zi mult mai oribila ca oricare alta. si in fiecare 13 februarie spun ca de data asta nu va fi asa.

    btw, m-am casatorit anul asta de 14, pentru 1 zi, m-am plimbat cu limuzina. a fost extrem de sec, caci eu vreau inapoi la ea, si nu imi pasa de "mireasa".

    RăspundețiȘtergere
  2. At least you got married! :))
    ...I got busted :p

    RăspundețiȘtergere
  3. i got married with the wrong chick ... mai fain ar fi fost sa get busted :))

    RăspundețiȘtergere