marți, 8 februarie 2011

Everybody lies, no exception.

PARANÓIA s. f. boală psihică manifestată prin lipsă de logică în gândire, idei delirante fixe, susceptibilitate și orgoliu exagerat, neîncredere, falsitate a judecății. (<>paranoïa, gr. paranoia, nebunie)

Deci nu, nu sunt "paranoia". Pot fi daca vreti doar paranoica, desi nici aia nu sunt.
Boala psihica - nu dau semne momentan
Lipsa de logica in gandire - recunosc, am o oarecare logica mai ciudata, dar macar este prezenta.
Orgoliu exagerat - punct ochit, punct lovit. Imi sta in caracter, n-am ce-i face.
Neincredere - as numi-o mai degraba precautie. Nu sunt genul de persoana care sa creada in orice si oricine, fara a avea o anumita siguranta ca se merita.

Revenind. Nu sunt paranoica, ci doar atenta la detalii.
E gresit? Probabil. Probabil n-ar trebui sa dau o asa mare importanta detaliilor "nesemnificative".... sau poate fac bine ca le iau in considerare!
Aveti idee cate lucruri ascund oamenii din jurul vostru fara sa va dati seama? Nu. Pentru ca nu sunteti atenti la detalii, la micile dar semnificativele gesturi ce dupa parerea voastra doar umpla decorul. E gresit.
Sunteti obisnuiti sa priviti doar lucrurile evidente,mari si uneori si pe alea le neglijati.
Credeti in cuvinte si in povesti, dar uitati sa priviti si din alte unghiuri. Va multumiti cu simpla iluzie "Are incredere in mine!Ma iubeste!" fara sa incercati sa vedeti daca ceea ce spune este si adevarat!

Vi s-a intamplat vreodata sa stati in fata unui om pe care l-ati cunoscut recent si va povesteste marea lui drama, o boala pe care o are, un esec in dragoste si sa observati mai mult decat cuvintele rostite? Sa observati cum are o privire fixa, nuda, neteda, fara absolut nicio expresie faciala de tristete si cum isi freaca mainile usor transpirate, inghintand in sec, cu o voce usor joasa ?...Nu.
Deseori nici cuvintele nu le mai luati in considerare caci picati in magia lor ce va dau o singura emotie (cea dorinta si de interlocutor) - mila.
De obicei e un singur gand ce-ti trece prin cap .
"Nu ma minte. De ce m-ar minti?" Raspuns: Pentru ca poate :)
Adesea nici nu e nevoie sa te uiti atent la detalii, e nevoie doar sa gandesti :) Nu pare prea complicat, nu?
Daca pui putin lucrurile cap la cap, realizezi ca nu au logica, nu se leaga.

Cel mai oribil e atunci cand vezi ca si persoanele dragi,de la care nu te asteptai, te mint. Si te mint de la cele mai banale si marunte lucruri pana la lucruri intr-adevar serioase.
Dezamagitor.

Si acum intervin eu. Cum imi puteti cere sa las aceste aspecte la o parte, vazand cine e in jurul meu?

Este adevarat, am fost naiva. Am fost fraiera pentru ca am trecut cu vederea peste multe si m-am prefacut ca nu stiu de existenta lor..
Dar doar pentru ca nu am aratat-o, nu inseamna ca nu stiam adevarul...
Watch your back. 'Cause nobody else will!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu