sâmbătă, 19 decembrie 2009

Vezi? Iarna nu-i asa de rea..

- De ce ma privesti asa?
- Cum te privesc?
- Nu stiu. Ai o privire...
- Cuceritoare?
- Umm, vroiam sa zic cutremuratoare. Ce ti se pare cuceritor in privirea ta? Mai degraba zici ca vrei sa ma omori la noapte.
- ... Mai stii :)
Si pleaca dandu-mi acel zambet.

- Ia. Ti-am facut ceai.
- Mersi.
- Hey! Uite! A inceput sa ninga!
- Ce fain se vede acolo!
- Da. Vezi? Iarna nu-i chiar asa de rea :)
- Da. Ti-e frig? Iti pot da haina mea.
- Nu, e ok. Deaia am ceaiul :) Ma incalzeste.
- Ceaiul nu te poate incalzi in totalitate. Uite, ia-o!
- Mersi.
- Auzi, ma gandeam..
- la..?
- ..Daca ai fi un animal, ce-ai alege sa fii?
- Aa...o vulturoaica :)
- Vulturoaica? De ce?
- Pentru ca pot privi lumea de sus, iar atunci cand inamicul m-ar enerva l-as putea ataca fara sa-si dea seama :)
- Sa inteleg ca esti sireata?
- Se poate spune si asa... Tu ce-ai alege?
- Eu? Un vultur.
- Ha:) De ce?
- Pentru ca as avea-o pe vulturoaica :)
- De ce esti asa de sigur? Poate ca vulturoaica nu te-ar vrea, poate ca ar vrea unul mai bun decat tine.
- Pai, nu stiu..ar vrea?
- Probabil..
- Tu ce-ai face daca ai fi in locul meu?
- As lupta pentru ea. As risca.

Linistea-si puse amprenta. Nimeni nu mai zicea nimic. Amandoi priveam fulgii de nea si ne gandeam la vulturul si vulturoaica.

- Imi pare bine ca esti aici. A spus el tulburand linistea
- Si mie imi pare bine ca sunt aici...cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu