vineri, 4 decembrie 2009

El este doar...fratele meu :)

- Deci crezi ca poti?..
- Ce vrei ma!?
Il privesc si plec. Ii injur jocul in drum spre camera mea, trantesc usa si ma incui. Ma privesc in oglinda imi sterg lacrimile ce dau sa cada si ma asez pe jos lasandu-mi mintea sa zburde la altele...
'noc!noc!' - imi bate la usa
Deschid usa si-i vad umbra, stiu ca el e... las usa intre deschisa si-l las sa intre.
Pasind in camera, isi face jocul de maini (nu vi-l pot explica) si imi cerceteaza camera de ceva schimbari.
- La cat trebuie sa fii acolo?
- .... la 5. Ii raspund eu bosumflata
- Bine. Plecam la 4.


Asa se intampla de fiecare data - de fiecare data cand ma izbesc de neglijenta lui, de fiecare data cand isi arata indiferenta fata de mine si atentia fata de joc.


.... dar, atunci cand am nevoie de el [si atunci cand nu am nevoie de el :)) ] .. e acolo!

'Noc!Noc!'
- Intra.
- Buuna. Ce faci?
- Mmbuna...bine, vorbeam cu Denisa, tu ce faci?
- Bine.
Si ma pupa pe obraz.
- Cosmin, ai patit ceva?..
- Nu :) Imi era dor de tine...
- A...oook.

- Denisa! Cred ca...Cosmin a patit ceva! A intrat la mine in camera fara motiv...adica, nu mi-a cerut ceva... si mi-a zis ca ii era dor de mine. Crezi ca a baut ceva?
- :)) Probabil...
- Stai. Ma duc la el.
- Cos?..
- Da.
- Ai patit ceva?......
Niciun raspuns.
- Cosmin?
Nimic... Era concentrat pe calculator.
- A, ce?
- Nimic :) Am venit sa-ti spun ca te iubesc :)...
Ma intorc la mine in camera.
- Ok Denisa :) Nu a patit nimic. Tocmai am fost la el in camera si nu m-a bagat in seama, deci e bine! :)) E Cosmin pe care-l stiu ! :)


Da, Cosmin, ai o fire al naibii de complicata, dar...placuta! :)







Un comentariu: