sâmbătă, 19 decembrie 2009

Imi va fi dor de tine..

Era intr-o seara de vara. Ne plimbam pe faleza desculti. Imi simteam picioarele arzand atunci cand ma tinea de mana.Imi era frica sa il privesc in ochi deoarece stiam ca va fi pentru ultima oara.
Simtindu-i bratele ce-mi infasurau corpul, ma intorc la el. Imprim un zambet fals si-l strang in brate. Ma incolacesc la pieptul lui si-i ascult bataile inimii. Ridicand privirea, o zaresc..
- Uite. I-am soptit eu incet.
- Da, e frumoasa..
Ne intoarcem amandoi si o privim. Rasarea de printre norii ce-o acopereau, lasandu-si razele sa-mi ilumineze ochii inlacrimati.
O lacrima imi cade lin pe obraz. Incercam sa ies din vraja ei, dar nu reuseam. Imi apareau imagini pline de sentimente unice. Imagini pe care stiam ca nu le voi mai putea trai. Eram fermecati de magia lunii. Usor, usor am intrat in hipnoza ei. Strabatuti de amintiri, privind-o, realizez mesajul pe care vroia sa mi-l transmita.
- Fii puternica!
Inchid ochii si cea de-a doua lacrima cade.
- A fost frumos... Murmura el.
- Da, a fost...
Privindu-ma in ochi, imi ia fata in palmele lui fine. Ii simt respiratia calda apropiindu-se de mine. Ma saruta pe frunte si-mi sopteste:
- Imi va fi dor de tine..


Never think
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu