sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Te las sa ma cunosti...

Principala trasatura a caracterului meu: Foarte sociabila

Calitatea pe care o prefer la un barbat: Sinceritatea

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Curajul

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Faptul ca-mi sunt alaturi atunci cand mi-e greu.

Principalul meu defect: Foarte orgolioasa

Ocupatia mea preferata: Sa dansez/sa scriu

Visul meu de fericire: Sa ajung cat mai sus.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa o dau in bara.

Ce-ati vrea sa fiti? O pasare.

Tara în care-as vrea sa traiesc: Germania/Anglia

Culoarea preferata: Mov.

Floarea preferata: Trandafirul.

Pasarea preferata: Vultur.

Eroul meu preferat: N-am.

Eroina mea preferata: N-am.

Bautura si mancarea preferate: Bautura : Vinul si mancare preferata : Salata Caesar/Bulgareasca

Numele preferat: Luca si Claudia/Cosmina

Ce detest cel mai mult: Insistenta si minciuna

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Obtinerea victoriei.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Sa citesc gandurile oamenilor.

Cum as vrea sa mor: N-as vrea.

Starea de spirit actuala: Confuza

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Habar n-am.

Deviza mea:

1.Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience

2.A girl can wait for the right man to come along but in the meantime she can have a wonderful time playing with all the wrong ones

3.Always act like you're wearing an invisible crown

Un comentariu: