sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Autobiografia mea :)

la -1 zi: mama se ingrijora ca am intarziat deja aproape 2 saptamani

la 6 luni: nu puteam sa adorm fara muzica pe fundal

la 5 ani: dansam de zor :)

la 6 ani: m-am pupat pentru prima oara

la 7 ani: credeam ca la scoala o sa incep din clasa I sa studiez chimia, fizica si biologia. Pe atunci imi placea chimia, nestiind ce e aia. Acum mi-am schimbat "inclinatia" :)

la 8-9 ani: am avut prima mea "dragoste"

la 12 ani: am fost data afara de 5 ori intr-o zi din Mall pentru ca nu detineam un buletin :))

la 13 ani: am tras primul fum de tigara si am inceput sa plang a doua zi :)

la 14 ani: eram foarte mandra de faptul ca am buletin si ca acum cei de la mall, nu ma vor mai putea da afara

in prezent: am o relatie de aproape 2 luni si astept varsta de 16! :p

Un comentariu: