joi, 26 iunie 2014

Back to black.

Scriu, șterg, scriu din nou, iar apoi șterg tot. Mi-am pierdut inspirația. M-am pierdut în amăgitoarele gânduri, în kilometricele întrebări și în puternicele trăiri. M-am închis. Nu mai simt că sunt eu și nu mă mai regăsesc. Mă simt tristă, debusolată, simt că pierd controlul, iar asta mă neliniștește. Eu mereu știam ce voiam, mereu știam când îl voiam și știam cum să îl obțin. Simt că o parte din mine s-a stins, s-a pierdut în neant... Nu mai sunt copila de ieri, însă nici femeia de mâine. Vreau să urlu, dar nu am la cine. Vreau să vorbesc, însă nimeni nu mă ascultă. Vreau să evadez, dar nu am unde. Mă simt blocată și ce e cel mai trist este faptul că sunt prizoniera propriilor mele capcane... 

Un comentariu:

  1. Uşor ambiguu, greu de descifrat, uşor de interpretat. Însă, cu toate astea, probabil sunt lucrurile pe care tu le simti in adâncul tău.... Haide să iti spun ceva, ceva despre Irina pe care, eu, o cunosc foarte bine: Irina pe care eu o cunosc, este o persoană extraordinar de minunată, o persoană cu care merită să îţi petreci fiecare secundă pe care o poţi fura din timpul tău, fără să regreţi că ai făcut asta, o persoană caldă, iubitoare, atentă, sufletistă.Irina pe care o cunosc eu, are un suflet frumos şi inocent,de copil, prins într-un corp de femeie în devenire,iar peste ani, când procesul se va încheia şi Irina va deveni femeie în toată firea,va fi cu siguranţă, o femeie inteligentă foc,sigură pe ea,extraordinar de frumoasă, puternică, elegantă, împlinită şi curajoasă exact aşa cum promite de pe acum. De asemenea, Irina este o fire complexă si complicată,iar dacă reuşeşti să ii ajungi sub piele,să o faci îşi deschidă sufletul şi inima cât de puţin în faţa ta, atunci trebuie să ai mare grijă cum te comporţi cu ea,iar dacă reuşeşti să o faci,fă-o fără greşeală, căci este o fiinţă gingaşă şi delicată,iar dacă ţi-a acordat privilegiul de a intra în sufletul ei ţinut de multe ori ascuns, pentru a fi protejat de durere, tu va trebui să fii un scut pentru el, nu o săgeată care îl străpunge. Irina nu îşi doreşte multe de la nimeni, tot ceea ce îşi doreşte este sinceritate pură, atenţie, înţelegere şi afecţiune şi dacă îi poţi oferi asta,dacă o poţi înţelege în frumuseţea gândirii ei, în profunzimea firii ei,dacă o poţi lăsa să zboare,ca un fluture, fără să o constrângi doar pentru a vedea cel mai frumos dans făcut de o persoană, dacă o poţi asculta şi a-i alina inima atunci când e supărată ,înseamnă ca ţii la ea şi că te-ai ales cu persoana pe care nu o vrei departe de tine, o persoană devotată şi iubitoare. Irina,după cum spune numele,ar trebui sa aducă pace, iubire şi întelegere persoanelor la care ţine cu adevărat. Ştii, cineva îmi spunea mai de mult următoarele cuvinte: "am încredere în tine că vei putea muta munţii din loc,nu mă îndoiesc de asta" ,eu aş vrea sa îti spun şi ţie acest lucru, dar aş mai adăuga ceva: " te cunosc, nu am încredere că vei muta munţii din loc, sunt convins şi ştiu că vei face asta, ai fost făurită din iubirea părinţilor tăi,din forţa mamei tale, din răbdarea fraţilor tăi şi din puterea familiei tale şi ştiu că vei mai avea multe momente grele în viaţă, însă, important este să te ridici de jos,să te scuturi de praf, iar atunci vei ştii ce este cel mai bine de făcut,atunci vei ştii ce te face cu adevărat să te simiţi fericită şi impăcată cu tine,ce te linişteşte şi ce îţi redă inspiraţia, ce anume te face să te simti altfel si ce lucruri trebuie reparate. Nu uita, orice om are perioadele lui,orice om suferă, orice minciună poate fi iertata,dacă se merită,orice greşeală poate fi reparată,orice chestie poate fi reluată,nimic nu este prea greu sau imposibil dacă îţi doreşti puţin şi niciodată nu este prea târziu! " . Eu aşa o ştiu pe Irina, tu ? :*

    RăspundețiȘtergere