marți, 16 februarie 2010

15

Da, am facut 15 ani! Si da...am doar 15 ani :)
Este uimitor cat de repede trece timpul!
Parca acum 2 zile ma bucuram ca mi-am luat buletinul (o bucurie idioata! nu-ti aduce nimic bun, doar o reducere de la 150 lei la 100 lei ptr atunci cand te prinde controlorul in autobuz fara bilet) :) Aiurea!

Si totusi... ce varsta ciudata! 15 ani...15!
Parca lipseste ceva! Nu e gen "14" - mic omulet ce debea si-a capatat buletinul si poate intra neinsotit in mall :) , dar nici "16" - ce suna o idee mai interesant, tentant.. ci doar 15! Nici una, nici alta! Fix in mijloc! Parca ai putea , dar nu prea...

Oricum, vreau sa le multumesc celor ce mi-au urat astazi "la multi ani!". Mi se pare foarte dragut faptul ca desi nu toti ma cunosteau, mi-au lasat un post pe facebook cu la multi ani :)
Va multumesc, apreciez!


revenind.
Care a fost primul lucru pe care l-am facut dupa ce am implinit 15 ani?
...Am plans! :)
Absurb, stiu. Si o sa vi se para foarte aiurea, dar stiti ce? Sunt fata, sunt rac si..sunt Itzu!
Sunt sensibila si la asemenea mesaje nu pot sa ma abtin! Mai ales cand vin de la anumite persoane foarte speciale mie.
Am primit la 00:00 un mesaj de la Victoria Borziac foarte dragut. M-a impresionat! Ea nu e genul de persoana care sa se deschida usor, sa isi arate adevaratele sentimente, este foarte orgolioasa si foarte greu scoti de la ea un "imi e dor de tine" care sa vina din inima.
Cu toate astea, eu am reusit! Si nu doar un "imi e dor de tine"!

Prin acest post vreau sa ii multumesc in special ei pentru mesaj si pentru ca a fost mereu acolo cand am avut nevoie de ea.
Nu voi uita niciodata acea seara cand ne-am imbracat in 'baieti' ca sa intram in curtea vecina sau cand ne-am dat drept suporteri ca sa ii luam un interviu lui Becali. (eram copii, stiu)

Nu voi uita niciodata prima noastra seara de betie, cand eram amandoua sfasiate de iubire si sufeream din cauza lor. Nici seara alaturi de Ilinca. Nici cei 9 ani de prietenie, plini de peripetii, experiente, certuri, impacari, amintiri...

Prin acest post vreau doar sa iti multumesc ca mi-ai fost si ca-mi esti prietena!
Ca ma accepti asa cum sunt, ca imi asculti problemele si incerci sa ma ajuti!
Te iubesc :*

7.07.2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu